Kim Kardashian tager røven på sig selv

Realitystjernen er frontfigur i T-Mobiles reklame ved årets sportsevent i USA.

Mens det meste af verden har fokus rettet mod VM i håndbold, så har amerikanerne kastet deres opmærksomhed på 'Super Bowl'-finalen. Amerikansk fodbold er det helt store hit i USA, og derfor benytter store virksomheder eventen som en mulighed for at promovere sig selv.

Realitystjernen Kim Kardashian skal i den forbindelse gøre reklame for mobilselskabet T-Mobile, og det gør hun med en god portion humor og ikke mindst selvironi - og det klæder den smukke fru West.

Hver måned går enorme mængder data tabt, fordi dig, mig og din nabo ikke bruger den data, som mobilselskaberne giver os. Alt sammen data, som kunne være brugt til at følge realitytjernen på de sociale medier, hvor hun deler ud af sine oplevelser, selfies og outfits, fortæller Kim Kardashian i videoen.

Se den sjove video, hvor Kim gør grin med sig selv, her:

https://www.youtube.com/watch?x-yt-ts=1422503916&x-yt-cl=85027636&v=ZTwzsV3I3OQ

120 millioner mennesker ser med, når 'Super Bowl'-finalen ruller over skærmen, og i 2014-finalen kostede 30 sekunders reklame 22 millioner kroner, skriver TV2.

LÆS OGSÅ: Kim Kardashian udgiver bog

Følg med på vores Facebook-side og vores Instagram, så du hele tiden er opdateret med nyheder fra diverse reality-programmer og kendisser.