Kim Kardashian lancerer nyt produkt: Få dig en Kardashian-figur

En ny undertøjsserie gør det muligt at få en rigtig 'Kim Kardashian-krop', men navnet på serien møder meget kritik på de sociale medier.

Jeans, bluser, badedragter, cremer og make-up.

Det er blot nogle af de adskillige produkter, som Kardashian-søstrene står bag og har lagt navn til. Men nu kan den ukronede dronning af timeglasfiguren, Kim Kardashian, præsentere et helt nyt produkt, der virkelig fremhæver en kvindes kurvede former.

LÆS OGSÅ: ÅH NEJ: Er Khloé gravid med Tristan igen?

- Endelig kan jeg dele det her projekt, som jeg har udvikle det seneste år, med jer. Jeg har været passioneret omkring det her i 15 år. ’Kimono’ er mit bud på shapewear for kvinder, som faktisk arbejder, skriver Kim Kardashian på sin Instagramprofil.

Den nye undertøjsserie, som går under navnet Kimono Solutionwear™, har ikke en endelig lanceringsdato endnu. Ifølge Kim Kardashians opslag vil serien udkomme i ni farvetoner i størrelsen XXS-4XL, og det nye undertøj, som fås som heldragt, BH og trusser og cykelshorts med plads til høj slids, er skabt til at forme og slanke en kvindes figur under kjolen, et par jeans eller t-shirten.

LÆS OGSÅ: ‘Keeping Up With the Kardashians’-stjerne chokerer: Jeg har betalt for mange aborter

- Jeg har altid måttet skære mit shapewear til for at tilpasse det min stil, og jeg har oplevet så mange gange, at jeg ikke har kunnet finde en farve, som matchede min hudfarve, så vi har brug for en løsning til det hele. Jeg har udviklet denne stil ud fra alle de gange, hvor jeg har villet bære en kjole eller nederdel med slids, og stadig har haft brug for støtten, fortæller Kim Kardsashian om den nye serie.

GALLERI: Se Kim Kardashians vilde forvandling

Videoen fortsætter under artiklen, hvor Jette og Jessica fra 'Mig og min mor' er ude at kigge på frækt undertøj.

LÆS OGSÅ: Kardashian-søstre går solo: Forhandler om eget tv-program

Undertøjsseriens navn i shitstorm

Nyheden om den nye undertøjsserie bliver dog modtaget meget blandet på de forskellige sociale medier. Mens der i overvejende grad er opbakning fra ’Keeping Up With the Kardashian’-stjernens fans på Instagram, er brugerene på Twitter mere skeptiske.

LÆS OGSÅ: Tv-læge om plastikoperationer: Det ender galt for Kardashian-søstrene

Blandt andet problematiserer Yuko Kato, som er redaktør på BBC News Japan, navnet på den nye shapewear serie, ’Kimono’.

- Fedt undertøj, men som japansk kvinde, der elsker at bære vores traditionelle kjole, kimono, finder jeg navnene på dine produkter forvirrende (da disse ikke har nogen relation til kimonoer), hvis ikke direkte stødende mod vores kultur, især hvis det blot er et fjollet ordspil med dit navn. Please, genovervej navnet, skriver hun.

SAY WHAT: Vil Kourtney tilbage til Scott?

Andre brugere diskuterer også det misvisende navn og foreslår et mere passende navn til undertøjsserien. For eksempel skriver brugeren Esther Cook:

- Kimono? Man kunne have valgt så mange andre retninger, for eksempel KIMONOTION (Kim + Motion). Et spil mellem ’commotion’ (postyr) og ’motion’ (bevægelse), skriver hun og undrer sig.

GALLERI: SE Kardashian-familien FØR de blev superstjerner

Generelt bærer tråden på Twitter præg af sarkasme og negativitet, og bladrer man langt nok ned i kommentarsporet på Instagram, vil man også kunne finde fortvivlede brugere her.

- Den her reklame er visuelt tiltalende, men ingen på disse billeder har brug for shapewear. Hvorfor ikke bruge forskellige kropstyper, hvis du skal sælge shapewear?, skriver brugeren vsp0t.

LÆS OGSÅ: Kim Kardashian i chok: Så mange børn vil Kanye have

Du kan se billederne fra den nye undertøjsserie og læse Kim Kardashians fulde beskrivelse herunder. Derudover har serien også fået sin egen profil på Instagram, som på 20 timer har fået lige knap 100.000 følgere.

LÆS OGSÅ: Rasende Blac Chyna: Kardashian-familien er hyklerisk!